Сторінки

середу, 29 березня 2017 р.

Хочу в ДК Аґрафки!

Привіт усім!


Гортала я тут свою стрічку й натрапила на новину про поповнення ДК в Аґрафці!

Дуже полюбляю цю крамницю й не один раз замовляла улюбленні матеріали там.
Цього разу вирішила перевірити свої сили й спробувати потрапити до ДК))
Скрапом займаюсь досить давно, але за останні 3 роки скрап переріс у моє постійне захоплення. Перебуваючи у декретній відпустці та виховуючи синочка не можна було не піддатись потягу творити щось цікаве та гарне для нього! Переважна кількість моїх робіт  це альбоми про синочка, а також альбоми, бебі-буки та інші речі на подарунки.



Цього року в моєму скрап-житті сталися деякі зміни: я продовжую робити альбоми, бо без них для мене скрап це не скрап, але мені дуже сподобалось робити сторінки й листівки.
Раніше я завжди гадала, що мені легше зробити 1 альбом ніж листівку, проте я рада,що все змінилось!
Ото ж сьогодні до своїх улюбленних робіт додам і листівки.





Дуже хочу потрапити до ДК, так як хочу спробувати нові для мене матеріали, вийти з комфортного для мене середовища, а також тому,що полюбляю працювати в команді й готова спробувати свої сили у чомусь новому та захопливому!
Зі мною можна зв'язатись написавши на пошту levchenko_n@mail.ru
Дуже рада,що ви до мене завітали!
Гарного дня та натхнення!

4 коментарі: